تبلیغات
مدیریـــت آموزشـــی - رفتار در سازمان های الكترونیكی

رفتار در سازمان های الكترونیكی

یکشنبه 1391/02/3 16:21نویسنده : رحیم کاوه

 

v    رفتار در سازمان های الکترونیکی[1]

v    سازمان الکترونیکی (مجازی) چیست؟

تجارت الکترونیکی 

بازرگانی الکترونیکی

واژه تجارت الکترونیکی عبارت استاندارد توضیح طرف فروش بازرگانی الکترونیک است و به معنای ارائه خدمات فروش و انواع محصولات در وب است. هزینه صرف شده برای تجارت الکترونیکی در جهان در سال 1999 مبلغ 11 میلیارد دلار بوده است و این مبلغ در سال 2003 به 1.3 تریلیون دلار افزایش یافت.                                                                          

بازرگانی الکترونیک شامل توسعه استراتژی هایی برای راه اندازی شرکتهای براساس ارتباطات الکترونیکی به منظور بهبود ارتباطات بین عرضه کنندگان و مشتریان، همکاری بین طراحان و تولید کنندگان، خلق یک نوع رهبری جدید برای گردش بازرگانی مجازی، پیگیری برای یافتن افراد ماهر برای ساختن و عملیاتی کردن اینترانت و وب سایت ها، و بالاخره هدایت و مدیریت همه این عملیات در سازمان است.                                                       

تجارت الکترونیک یک بخش فرعی از بازرگانی الکترونیک است .

بازرگانی الکترونیکی شامل خلق یک بازار جدید و مشتریان جدید اما در عین حال                              

متمایل به یافتن بهترین راه برای ترکیب رایانه ، وب  و کاربران است.

استفاده از ارتباطات الکترونیکی فقط مختص مبادلات بازرگانی نیست.                                                                          

نه فقط سازمان های انتفاعی بلکه سازمانهای دولتی هم می توانند از این امکانات  استفاده کنند.


[1] برگرفته از كتاب مبانی فلسفی وتئوریهای رهبری ورفتار سازمانی، دكتر افجه، انتشارات سمت



آخرین ویرایش: - -

 
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر
نظرات پس از تایید نشان داده خواهند شد.